Namen teh Splošnih pogojev poslovanja (v nadaljevanju: pogoji poslovanja) je jasno definirati pravice in obveznosti ponudnika in uporabnikov spletne strani pri uporabi spletne trgovine, naročanju, nakupu in prodaji blaga in storitev, ki so na voljo v spletni trgovini, ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom spletne trgovine. Kot kupec/uporabnik (v nadaljevanju kupec ali uporabnik) po teh pogojih poslovanja se razume vsaka fizična oseba, ki je potrošnik, ter pravna ali fizična oseba, ki ni potrošnik, in je opravila nakup na spletni strani tvnakupi.si, pri čemer določene, v teh pogojih poslovanja navedene pravice pripadajo le kupcem, ki so potrošniki, kot je to v nadaljevanju izrecno opredeljeno tudi v posameznem poglavju teh pogojev poslovanja.V skladu z določbami zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij, je kupec fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine tvnakupi.si (v nadaljevanju ponudnik ali Tvnakupi), pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga in storitev, ki so na voljo v spletni trgovini.
Nakup, opravljen preko spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji.
Pred zaključkom nakupa oz. oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s temi pogoji poslovanja, sicer naročila ne more oddati.
Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani https://tvnakupi.si/splosni-pogoji-poslovanja/.
Naziv: TV nakupi d.o.o.
Naslov: Prešernova 10, 3000 Celje, Slovenija
Telefon na sedežu podjetja: (01) 292 66 55
Elektronska pošta: podpora@tvnakupi.si
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 2372851000
ID za DDV: SI24518310
Če potrebujete splošne informacije ali pomoč o spletni ponudbi, uporabi spletne strani, spletnih naročilih, spletni dostavi ali vračilih blaga, se lahko obrnete na naše osebje, in sicer od ponedeljka do petka od 9:00 do 18:00 na telefonsko št. 01 292 66 55 ali nam pišite na elektronski naslov: podpora@tvnakupi.si.
Informacije ali osebni podatki, ki nam jih posredujete, se obdelujejo v skladu s Politikami varstva podatkov. Pri uporabi te spletne strani potrjujete, da so vse informacije in podatki, ki jih navajate, resnične in ustrezajo dejanskemu stanju. Za več podrobnosti preberete našo Politiko varovanja zasebnosti.
Z uporabo te spletne stran in naročanjem preko te strani se strinjate, da:
Boste to spletno stran uporabljali le za pravno veljavne poizvedbe in naročila.
Ne boste oddajali napačnih ali goljufivih naročil. Če je mogoče razumno smatrati, da je bilo oddano naročilo takšnega tipa, imamo pravico, da to naročilo odpovemo in o tem obvestimo pristojne oblasti.
Nam posredujete vaše resnične in natančne podatke: vaš elektronski naslov, poštni naslov in/ali druge kontaktne podatke. Prav tako se strinjate, da lahko te podatke uporabimo za to, da po potrebi stopimo z vami v stik (glejte našo Politiko varstva zasebnosti) in potrjujete, da imate neomejen in neoviran dostop do vašega elektronskega naslova, naslova in/ali drugega načina kontaktiranja.
Kupec ali uporabnik z nakupom jamči, da je starejši od 18 let.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, številka registra),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Z enkratnim obiskom spletne trgovine tvnakupi.si je obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino tvnakupi.si pa postane član tvnakupi.si. Tako gost kot član pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini tvnakupi.si.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član tvnakupi.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na podpora@tvnakupi.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena najkasneje v treh delovnih dneh, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.
Plačilo s kartico
Sprejemamo vse glavne kreditne in debetne kartice, vključno z Visa, Mastercard in Maestro. Vaše podatke obdelujemo varno in zaupno, da zagotovimo brezskrbno nakupovanje.
PayPal
Plačilo preko PayPal je enostavno in hitro. Omogoča vam, da plačate s svojim PayPal računom brez vnosa podatkov o kartici. Preprosto izberite PayPal kot način plačila in sledite navodilom.
Valú
Uporabite lahko Valú, ki vam omogoča hitro in enostavno plačevanje preko mobilnega telefona. Plačilo izvedete tako, da izberete Valú in sledite preprostim korakom za dokončanje transakcije.
Enostavno obročno plačevanje
Ponujamo vam možnost enostavnega obročnega plačevanja, kar pomeni, da lahko svoje nakupe razdelite na več obrokov in jih plačujete postopoma. Ta način plačila vam omogoča večjo finančno prilagodljivost.
Nakazilo na TRR
Če raje plačujete preko bančnega nakazila, vam omogočamo tudi plačilo na naš transakcijski račun (TRR). Po potrditvi naročila boste prejeli vse potrebne podatke za izvedbo nakazila. Vaše naročilo bomo obdelali, ko prejmemo plačilo.
Ponudnik kupcu izda račun po elektronski pošti. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 8 dneh od prejema računa. Kasneje podanih ugovorov in popravkov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Vse cene so v EUR vsebujejo DDV, razen če je izrecno zapisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine; le ta se obračuna ob zaključku naročila in je razvidna v nakupovalni košarici pred zaključkom naročila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če kupca ni mogoče kontaktirati v razumnem roku z uporabo kontaktnih podatkov, navedenih med postopkom naročila, bo podjetje štelo naročilo za preklicano in bo o tem kupca obvestil po e-pošti.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca, razen v primerih navedenih v drugem odstavku, druge točke tega dela splošnih pogojev (Cene).
Redna cena
Prodajna cena izdelka je cena za enoto izdelka skupaj z DDV in vsemi drugimi dajatvami. Vsi izdelki so označeni s prodajno ceno. Vsi izdelki so označeni tudi s ceno za enoto. Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV, razen v primeru, ko je izrecno napisano drugače. Stroški dostave v ceno izdelkov niso vključeni. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne cene tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem spletne trgovine. Pri posameznih izdelkih se lahko oblikujejo na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij. V primeru, da se cena izdelka spremeni po tem, ko je bil izdelek dodan v spletno košarico, vendar kupec še ni potrdil nakupa (oziroma oddal naročila v spletni trgovini), velja tista cena, ki je veljavna v trenutku potrditve in sprejema naročila v informacijski sistem ponudnika.
Koda za popust ali promocijska koda
Koda za popust oz. promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine tvnakupi.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
V istem koraku v polje »Koda kupona« vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon.
Pri nakupu je možno uveljaviti le eno kodo za popust, razen če ni drugače navedeno.
Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Koda za popust je ponavadi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat, razen, če je navedeno drugače..
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča, razen če ni navedeno drugače.
Izdaja računa
Spletna trgovina tvnakupi.si po plačilu blaga oz. pri dostavi naročenega blaga kupcu priloži račun. Račun kupec dobi v elektronski obliki na elektronski naslov, ki ga je vnesel ob naročilu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Za naročilo blaga v spletni trgovini tvnakupi.si se uporabniku ni potrebno registrirati. V primeru, da se registrira, velja isti postopek nakupa.
Kupec lahko z dodajanjem izdelkov v spletno košarico svoje naročilo v spletni trgovini odda 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama v spletni trgovini. Sortirani so po spletnih kategorijah, ki so navedene na vrhu spletne strani. Vsi izdelki v spletni trgovini so kupcem na voljo do odprodaje zalog.
Nakup blaga v korakih:
1. korak: Kupec v spletni trgovini kupuje na način, da po želji izdelke dodaja ali odvzema v svojo »nakupovalno košarico«.
2. korak: Nato v pregledu košarice lahko za izdelke poljubno spreminja količino ali odstrani neželjene izdelke
3. korak: Za potrditev naročila je potrebno klikniti »Nadaljuj na blagajno«
4. korak: Pod izbranimi izdelki je naveden strošek pošiljanja in manipulacije ter celoten strošek nakupa. V kolikor ima kupec promocijsko geslo/kodo za popust le-to vnese v okenček, kjer je navedeno »Koda kupona« in jo potrdi s klikom na povezavo »Unovči kupon«. Pri enem nakupu lahko kupec koristi le en kupon/kodo.
5. korak:Po izpolnjenih podatkih se izbere zaključi nakup. Pred končno potrditvijo naročila s klikom na gumb »Kupite sedaj« in prehodom na plačilo, lahko kupec naredi še končni pregled in morebitne spremembe naročila na način, da se vrne na podrobnosti svoje nakupovalne košarice.Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani prodajalca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga oz. daljša od 30 dni in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave blaga.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora o tem obvestiti ponudnika preko e-maila podpora@tvnakupi.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku in ponudnikom, izbranim v nivoju Košarice.
Ne glede na določbo zgoraj, si bomo prizadevali naročilo, navedeno v vsakem Potrdilu o odposlani pošiljki, poslati čim bolj ažurno in v primeru, da datum dostave ni določen, v predvidenem časovnem okviru, ki je naveden pri izbiri načina dostave. V vsakem primeru pa v roku največ 30 dni od dneva Potrdila naročila, v nasprotnem vas bomo obvestili o nedobavljivosti blaga ter vam vrnili kupnino in morebiti plačano poštnino.
Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Informacije o aktualnih stroških dostave so dostopni na https://tvnakupi.si/dostava/.
Pogodba, sklenjena na daljavo, se sklene med TV nakupi in uporabnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo. To organizirano prodajo na daljavo vodi TV nakupi, ki za namen sklenitve pogodbe vse do trenutka njene sklenitve uporablja izključno sredstva za komuniciranje na daljavo (npr.: elektronska pošta in splet ali internet).
TV nakupi in uporabnik medsebojne pravice in obveznosti pri nakupu blaga in storitev na daljavo urejata s temi pogoji, ki predstavljajo sestavni del pogodbe, sklenjene na daljavo. Uporabnik se mora pred sklenitvijo pogodbe na daljavo seznaniti z vsebino teh pogojev ter potrditi strinjanje s pravicami in obveznostmi, ki izhajajo iz teh pogojev in z obveznostjo plačila.
Z oddajo spletnega naročila kupec potrdi strinjanje s plačilom in s temi pogoji poslovanja, ki jih brezpogojno sprejema v celoti.
Naročilo o nakupu blaga in storitev je praviloma sklenjeno, ko uporabnik spletne trgovine na elektronsko pošto prejme potrdilo o naročilu, če pogoji pri posamezni ponudbi izrecno ne opredeljujejo drugače. Pogoje o nakupu blaga in storitev in potrdilo o opravljenem naročilu blaga in/ali storitev uporabnik prejeme na e-naslov, ki ga je vpisal ob registraciji ali v procesu naročila. Besedil pogodb TV nakupi ne shranjuje.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki (01) 292 66 55 ali na elektronskem naslovu podpora@tvnakupi.si.
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.
Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov ponudniku podpora@tvnakupi.si.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: Prešernova 10, 3000 Celje
Vrnitev prejetih izdelkov ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje priporočeno oddana pošiljka v roku za odstop.
Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V primeru, ko je vrnjen izdelek poškodovan, rabljen, v zmanjšani količini ali ni v originalni embalaži po krivdi kupca, bo prodajalec uveljavljal znižanje vrednosti blaga. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupcu se priporoča, da pošiljko pošlje priporočeno oz. z sistemom sledenja ter izdelke za transport ustrezno pripravi.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od dneva prejema pošiljke.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan ali naročen po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od dneva prejema pošiljke pod pogojem, da je blago v istem izvornem stanju. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu s plačilom na transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče, prav tako bodo vse pošiljke, poslane na naslov ponudnika z odkupnino, zavrnjene!
Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od nakupa ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (135. člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo:
o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od nakupa;
o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakon o varstvu potrošnikov ZVPot-1.http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO7054
Ponudba izdelkov se zaradi narave poslovanja preko spleta ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Ponudnik si za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka, prizadeva zagotoviti jasne in popolne informacije. V spletni trgovini se trudimo, da so informacije o izdelkih čim bolj natančne in jih ves čas osvežujemo. Na izdelku, ki ga boste prejeli, so navedeni vsi obvezni podatki. Priporočamo vam, da pred uporabo izdelka vedno skrbno preberete informacije, ki jih na embalaži izdelka ali etiketi z deklaracijo zagotavljajo proizvajalci izdelkov. Informacije o izdelkih so na voljo le za osebno uporabo in se ne smejo razmnoževati in uporabljati na kakršenkoli način brez predhodnega soglasja ponudnika spletne trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v spletni trgovini brez predhodnega obveščanja.
Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov, kar pa ne vpliva na opredelitev in standard izdelka. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za morebitne minimalne razlike med izdelki in prikaza v spletni trgovini. Možne so tekstovne napake in zanje ponudnik ne prevzema odgovornosti, kar pa ne vpliva na zakonske pravice kupca.
Kupec lahko vloži reklamacijo z namenom, da bi uveljavil pravice v primeru neskladnosti blaga, garancije, napačno izračunane cene in drugih napak.
Vse reklamacije lahko oddate tako, da pokličete na številko 01 292 66 55, preko elektronskega naslova podpora@tvnakupi.si, ali v primeru uveljavljanja garancije preko reklamacijskega zapisnika z dostavo računa na vpogled ali drugega dokazila o nakupu (kopija računa, itd.).
Ponudnik vodi evidenco prejetih reklamacij in jih hranijo vsaj 2 (dve) leti od datuma oddaje. Ponudnik bo kupcu potrdil prejem reklamacije in ga obvestil o številki, pod katero se vodi v evidenci prejetih reklamacij.
Ponudnik bo na reklamacijo kupca odgovoril nemudoma ali najpozneje v 8 (osmih) dneh od dneva prejema reklamacije.
Če se reklamacija reši z vračilom plačanega zneska, je to vračilo zneska odvisno od načina plačila naročila:
če je bilo naročilo plačano s plačilno kartico, se vračilo izvede s povračilom sredstev na kartico;
če je bilo naročilo plačano na kakršen koli drug način (plačilo po povzetju, e-bančništvo), se sredstva plačajo na bančni račun kupca, zato mora kupec številko računa sporočiti ponudniku na podpora@tvnakupi.si
Ponudnik odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najkasneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen. Napaka je stvarna:
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega mesta www.tvnakupi.si, zbrani osebni podatki bodo uporabljeni izključno samo v namene obveščanja o poteku naročila (samo kadar obiskovalec v spletni trgovini tvnakupi.si opravi nakup) in v primeru strinjanja tudi za informiranje o posebnostih, novostih na spletni strani tvnakupi.si ter za prilagojene ponudbe posamezniku. Podjetje spoštuje zaupnost in zasebnost osebnih podatkov, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.
Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
Več o varovanju osebni podatkov najdete na tej povezavi. (Izjava o zasebnosti – GDPR)
Če želite v spletnem mestu tvnakupi.si ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na naslov podpora@tvnakupi.si. V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa.
V vsebini naročila: a) ime in priimek uporabnika, b) naslov uporabnika, c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.
Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval
Vsak kupec spletne strani tvnakupi.si ima možnost postati član kluba zvestobe - VIP kluba. TV nakupi ponujajo tri nivoje članstva - standardni, plus in premium. Vsakokratne ugodnosti posameznih nivojem kluba lahko stranka prebere na spletni strani: https://tvnakupi.si/klub-zvestobe/. Stranka se lahko v klub zvestobe včlani s plačilom letnega stroška članstva. Znesek je objavljen na spletni strani pri vsakem nivoju članstva. Redni kupci lahko med nivoji članstva prehajajo tudi z pridobivanjem točk za posamezne nakupe. Ko število točk v enoletnem obdobju (Vsaka pridobljena točka velja eno leto, pri čemer se za enoletno obdobje šteje obdobje 365 dni od dneva zadnjega nakupa, s katerim kupec pridobi dovolj točk za uvrstitev v višji nivo) preseže 600 točk, kupec avtomatsko pridobi Plus nivo kluba zvestobe, ko pa število tako pridobljenih točk preseže 1200, kupec pridobi ugodnosti Premium nivoju kluba zvestobe.
Ponudnik kupcu izda račun v fizični obliki in ga dostavi skupaj z naročilo. Ponudnik prav tako hrani račun v elektronski obliki, tega lahko kupec kadarkoli zahteva s pošiljanjem zahteve na podpora@tvnakupi.si.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Ponudnik spletnega mesta, podjetje Tvnakupi.si, stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.tvnakupi.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov podpora@tvnakupi.si ali pa na telefon (01) 292 66 55. V takem primeru bo podjetje Tv nakupi d.o.o. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Podjetje TV nakupi d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje strani. Podjetje TV nakupi d.o.o. prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje TV nakupi d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah artiklov zaradi različnih resolucij ekrana. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo. Podjetje TV nakupi d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih podjetje TV nakupi d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko ali po elektronski pošti na podpora@tvnakupi.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova podpora@tvnakupi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo kupcem tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ti pogoji pričnejo veljati 9.8.2024 za uporabnike, ki kupijo blago ali storitev na ta datum ali po tem datumu.
Z dnem pričetka veljave teh pogojev prenehajo veljati dosedanji pogoji poslovanja.
Ti pogoji se objavijo in so dostopni na spletnem mestu www.tvnakupi.si.
Telekom - kanal 680
Telemach - kanal 722
T-2 - kanal 209
A1 - kanal 311